אמנות המיתוג, השירות האיכותי והמכירות בתקופת מיתון
שיפור רווחיות = ייעול תהליכי עבודה והגדלת היקפים
בחירה תהליך יעוץ והתאמת ליווי שטח / אונליין, לצרכיי ויכולות הארגון
לצפייה בכתבה לחצו על התמונה
המפתח לכל משא ומתן והמשך שירות מוכוון לקוח
"שלא ימתחו הקפיץ" -ד"ר מרדלר ואיילת פדה בדיאלוג LIVE עם מנכ"ל עמותת מתייעלים
שימור שירות איכותי ואנושי לאורך זמן וקידום משא ומתן תקוע
לצפייה בכתבה לחצו על התמונה
לצפייה בכתבה לחצו על התמונה
ניהול שיחות קשות, שכשמן כן הן - קשות לנו, ארגז הכלים להצבת גבולות ויצירת מוטיבציה לשינוי בתקופה של היחלשות השייכות הארגונית